Eylül 05, 2009

3 gün yatak 4. gün toprak



İnsanın dedesi 102 yaşında ölünce ve 95 yaşında günün 8 saatini ayakta geçiren bir anneannesi olunca ister istemez ölememekten korkmaya başlıyorsun. Ben ne olacağım acaba diye düşünmekle geçiyor günlerin, ya da yaşlanınca bana kim bakacak. Hep temenniler sıralanıyor ardından; aklımı kaybetmeden öleyim istiyorsun, altıma kaçırmadan alsın allah beni. Yaşlanmak da zor yaşlanıp ayakta kalmak da. Ya ölüm o hepsinden zor işte, hele ki benim durumumda; baksanıza genlerim izin vermeyecek normal yaşlarda bir ölüme. Ne diyormuş annemin babannesi "3 gün yatak 4. gün toprak". 4. günde ölmüş kadın. Ben kaçıncı günde çağırsam ki ölümü?

1 yorum:

  1. Bu anektod çok tanıdık geldi bana, bir yaz günü güzel bir evin verandasında çok hoş bir sohbet eşliğinde yenen yemekleri anımsattı..çok güzel bir gündü vesselam.. :)

    YanıtlaSil