Ağustos 07, 2020

Manchester City-Real Madrid Şampiyonlar Ligi İddaa Tahmini 07.08.2020

İlk maçı 2-1 kazanan City kendi sahasında rövanşa çıkıyor. City'de sol bek Mendy cezalı. Agüero sakat. Real Madrid'te en önemli eksik kaptan Ramos cezalı. 

Real açısından Ramos'un yokluğu önemli. Kaptan kestiği pozisyonlar, attığı goller ile çoğu maçın kritik oyuncusu oluyor. 2-1'in rövanşında Zidane'nin ekibine 2 gol lazım. Bunun için de ofansif bir oyun ortaya koymaları gerek. Fakat Real, La Liga'da sezonu bu şekilde tamamlamadı. Gerektiği kadar oynadı, çok adamla hücum etmedi, savunmasını hep kalabalık tuttu. Şimdi ise kodlarının dışına çıkar mı, ben pek sanmıyorum. Evet Zidane kenarlarda Hazard ve Asensio ile büyük ihtimalle 4-3-3 sistemini tercih edecek. Yine de Real'den savunma güvenliğini tehlikeye atacak bir oyun beklemiyorum. Temkinli oynayacaklar, topu City'e bırakarak kontra şanslarını bekleyeceklerdir. 

Sol bekte Cancelo'nun oynaması City adına bir handikap yaratabilir. Asensio bu alanda fazlasıyla boş kalabilir. City'nin erken pozisyonlara girebileceği, Real'in ise 2. bölgede kaybedilen topları çabuk değerlendirebileceği bir maç izleriz. İlk golü Real Madrid'ten bekliyorum. 1-2, 2-2 skorlarına yakınım. İlk gol Real Madrid 7/10 dışında değerli bir bahis göremedim. Ramos oynasaydı eğer 2.00'nin üzerinde oranlardan çifte şans Real Madrid bahsi de düşünülebilirdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder