Kasım 01, 2021

Levante - Granada İddaa Tahmini 01.11.2021

Levante'de Mustafi, Postigo, Melero, Radoja, Roger Marti sakat. Rober Pier cezalı. Granada'da Eteki, Gonalons, Duarte sakatlığı süren isimler. 

Granada son dakikalarda attığı goller ve aldığı birer puanlarla ayakta kalmaya çalışıyor ama bu nereye kadar sürecek. Robert Moreno'nun ne oynatmaya çalıştığını ben daha anlayamadım. Milli arada mutlaka gönderilmesi gerek yoksa Granada'nın bu yetenekli kadrosuna yazık olacak. 

Levante'de Atletico karşısında penaltılarla alınan bir puan önemliydi. Yine iç sahada üstün bir oyun oynayacaklarını düşünüyorum. Bugün galibiyete yakınlar. Granada her zaman son dakikalarda beraberlikleri kurtaramaz. Onlar için bir kırılma maçı olacaktır. 2-1 skoruna yakınım. Erken tahminimde KG var seçimini düşünmüştüm. Levante 1.5 üstü atar bahsini biraz daha öne koyuyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder