Kasım 04, 2017

La Liga 4 Kasım

Valencia -Leganes

Leganes'te orta saha Ruben Perez cezalı. Sağ açık Amrabat'ın durumu net değil. Valencia'da önemli bir eksik bulunmuyor.

Valencia açık bir şekilde favori. Oyun olarak da bunu hak ediyorlar. Ancak bir yerde puan kayıpları yapmaları gerekiyor. Önümüzdeki 3 haftalık fikstürde Espanyol ve Barça ile karşılaşacaklar. Yarasalar bu 3 haftada yenilgi ve beraberlikler alabilir. Dikkatli olunmalı. Bu maça da biraz temkinli yaklaşıyorum. Leganes orta sahası teknik ve ceza sahasında yaratıcı oyunculardan kurulu bir takım. Bence defansıyla değil skor üreterek Valencia'yı zorlayacaklar. 2-1 ya da 1-1 skorları bana yakın geliyor. Önceliğim KG var seçeneği. 8/10

Deportivo La Coruna-Atletico Madrid

Atletico Madrid lehine bir bahis yapmanızı önermem. Geçen hafta karşı geldim, güzel bir orandan kazandırdılar. Bu hafta da karşı gelebilirdim. Fakat Deportivo'nun defansına da pek güvenmiyorum. Atletico ilk golü bulduğunda Deportivo dağılmaya müsait bir takım. Bu yüzden taraf bahsinden kaçıyorum. TGS 2-3 bahsi ideal. 1-2 ya da 1-1 skorlarını görebiliriz.

Alaves-Espanyol

Alaves'te sağ bek Vigaray cezalı. Espanyol tam kadro.

Espanyol her ne kadar daha iyi bir takım olsa da bu sezon deplasmanlarda beni hep hayal kırıklığına uğrattılar. Bir tek Sociedad karşısında gol bulmaları kazandırmıştı. Kapasitesi fazla olan takım sadece belli bölümlerde tempo yaparak oyunun içinde yer alıyor. Genelde topu rakibe teslim ederek oynuyorlar. Alaves topu aldığında hücuma çıkmayı son maçlarda başarıyor. Ancak onların da atak bitirme sorunları var. Bu maçta taraf seçmek zor. Az gollü bir mücadele izlememiz olası. 2.5 altı bahsi tarafındayım. 7/10

Barcelona-Sevilla

Valencia mücadelesi ile birlikte günün en güzel karşılaşmasını izleyebiliriz. Karşılıklı ataklarla geçebilecek iki takımın da ceza sahasında oyun kuracağı bir maç bizi bekliyor.

Böyle bir girişten sonra KG var bahsi öne çıkıyor gibi gözükse de, Sevilla'nın deplasman maçları ve Barça'nın iç saha maçları KG var bahsini vermeyi epey zorlaştırıyor.

Muhtemel ilk 11'ler üzerine analizimi oturtmaya çalıştım. Sevilla'da Correa, sağ bek Mercado yeni sakatlar. Defanstan Carriço ve Pareja'nın da sakatlıkları sürüyor. Endülüs ekibinde forvette Muriel'i kenarlarda Sarabia ve Nolito'yu göreceğiz. Orta alan Banega, N'zonzi ve Pizarro'dan kurulacak.

Barça'da ise Iniesta iyileşti. Iniesta ve Deulofeu'lu bir 4-3-3 görebiliriz. İlk yarıda Sevilla'nın tehlikeli ataklarını görürüz. Fakat Muriel'in yetersiz teknik kapasitesiyle skor üretmeleri bana zor gözüküyor. Diğer yandan Barcelona iç saha maçlarına arzulu başlıyor. Ancak kaleci Rico'nun kurtarışlarına denk gelmeleri olası. İlk yarı için 1.5 altı bahsini öne çıkarıyorum. 1-0, ya da 0-0 skorlarını ilk yarıda görebiliriz. 6/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder