Mayıs 21, 2023

Valencia - Real Madrid İddaa Tahmini 21.05.2023

Valencia'da Diakhaby ve Paulista tandeminin iki stoperi cezalı. Real Madrid'te Mariano Diaz ve Hazard yok. 

Erken tahminimde Valencia yenilmez bahsini öne çıkarmıştım. Real Madrid'in City maçından sonra rotasyon yaparak bazı asları dinlendirebileceğini düşünüyordum. Çünkü hafta içi de La Liga devam edecekti ama anlaşılan Ancelotti Şampiyonlar Ligi vedasının ardından lige tam dönüş istiyor. Dinlenen kimse yok. Modric, Kross, Carvajal, Alaba yedek olabilirler. Rodrygo, Vinicius ve Benzema üçlüsü 11'de görünüyorlar. 

Valencia tarafında hücumda yeterli isimler var, beni düşündüren stoper ikilisi. Eray ve Cenk ne zaman bir araya gelse fırtınalar kopabiliyor. Valencia puan almaya yaklaşacaklardır ama stoperlere güvenmiyorum. Pozisyonlu bir maç izleriz. Real Madrid 1.5 üstü atar bahsini öne koydum. 7/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder