Mart 03, 2024

Athletic Bilbao - Barcelona İddaa Tahmini 03.03.2024

Bilbao'da Nico ve stoper Vivian cezalı. Sol bek Yuri ile Ander Herrera sakat. Barça'da yeni bir eksik yok. Balde, Gavi, Alonso ve Ferran Torres sakat. 

Napoli maçında skora rağmen iyi oynayan bir Barcelona olduğunu söylemiştim. Getafe karşısında ise gol yemelerini beklediğim bir maçtı. Gol yemeden 4 golle kazanmayı başardılar. Getafe'nin o gün tercih ettiği sistem de bu 4 golde etkiliydi. Bugün kolay bir maç olmayacaktır. Ancak Real Madrid'in puan kaybı ve Bilbao'nın perşembe maçından çıkmış olması Barça'nın faydalanması gereken durumlar. 

Athletic Kupada final yaptı. Bugün iki as oyuncuları eksik. Özellikle Nico'nun eksikliği önemli. Yerine Berenguer'i izleyeceğiz. Orta saha ve savunmada da bazı değişiklikler yapacaktır Valverde. Barcelona artık orta alanda Christensen ile oynuyor. Christensen savunmada oynadığında güvenilir bir oyuncu değil bana kalırsa fakat savunma önü kesiciliği ve geriden oyun kurma anlamında şimdilik görevini yapıyor gibi. Bu maç da Danimarkalı için iyi bir test olacaktır. 

Fiziksel mücadelesi yüksek, birebir çarpışmanın fazla olduğu bir maç görebiliriz. Kart bahisleri açık olsaydı toplam kart 5.5 üstü, Barça takım kartı 2.5 üstü seçimlerini tavsiye ederdim. Atan kazanır maçı olabileceğini düşünüyorum. 0-1 skoruna yakınım. Barcelona kazanır bahsini öne koydum. 7/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder