Mart 12, 2022

Getafe - Valencia İddaa Tahmini 12.03.2022

Getafe'de eksik yok. Valencia'da Yunus cezalı. Lato, Gaya, Correia sakat. 

Getafe düşme hattının üzerine çıktı ama Elche gibi hala rahat değiller bana kalırsa. İki mağlubiyetle tekrar düşme seviyesine gelebilirler bu yüzden dikkatli oynamak ve mümkün olduğu kadar iç sahada galibiyetler almak zorundalar. 

Valencia kupada finale çıktı bu moralle ligde de Avrupa hattını zorlayabilirler. Bordalas hırslı bir teknik adamdır. Ligi bırakacaklarını ya da boşlayacaklarını pek düşünmüyorum. Çetin bir maç göreceğiz. Kart bahisleri açık olsaydı 5.5 üstü kartı tavsiye ederdim. Gol bahislerini tehlikeli buluyorum. Taraf bahsinde ise Getafe'yi bir adım daha önde gördüğüm için ev sahibinden yana hakkımı kullandım ama stake'i düşük tutarım. Getafe kazanır 5/10 oynanabilir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder