Ocak 07, 2023

Villarreal - Real Madrid İddaa Tahmini 07.01.2023

Villarreal'de Lo Celso, Real Madrid'te Carvajal, Mariano, Odriozola sakat. 

Villarreal'in milli aradan nasıl döneceği önemliydi. Setien'in sistemine kolay alışamayacaklarını söylüyordum. Valencia derbisinde etkileyici bir performansları oldu. Yenik duruma düşmelerine rağmen maçın içinde sürekli oldular ve son dakikaya kadar galibiyet kovaladılar. Hücum planlarının daha iyi işlediğini gözlemledim. Kupa maçında da ikinci ligin sert ekiplerinden Cartagena'yı 5 golle geçtiler. İstim üstünde bir Villarreal kendine güvenerek bu maça çıkıyor. 

Real Madrid tarafına gelirsek Valladolid'i golsüz tutmuş olabilirler ama ev sahibi Real'den daha fazla pozisyona girdi. Zorlandıkları bir maç yaptılar. Bugn hücumda daha rahat olurlar ama defansif olarak yine basit pozisyonlar vereceklerdir. Özellikle sağ bekte Lucas Vazquez maçın kilit oyuncularından olur. Başta Yeremy Pino ile sonlarda da Morales ile boğuşmak zorunda kalacak. 

İki takımın da skor üreteceğini düşünüyorum. KG var seçimini 8/10 öne koydum. 1-1 ya da 2-2 skorlarına yakınım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder