Mart 21, 2020

Karantina Günlükleri 2 / Evde Korona buldum


Corona kelimesinin hayatımıza girdiği ilk günlerde fark etmiştim; evden çalışan biri olarak çalışma masam ve mutfak arasında hayatım geçiyor. Mutfakta en sık uğradığım alan öğle atıştırmaları sonrası kahve köşesi. Uzun zaman Türk kahvesi dışında bir kahve tüketmedim. Yoğun çalıştığım son 4 senede yavaş yavaş filtre kahve ile tanıştım. Almanya'da yaşayan komşumun hediyesi filtre kahve makinesi uzun süre bir köşede durdu. Sonra bir gün kağıtlarını ve kahvesini alınca filtre kahve ile sevdamız başladı. Ta ki kahve makinesinin üzerinde yazan markayı görene kadar.


Bizim eve bir hediye olarak gelmiş bu makine sebebiyle Korona'nın aileme sızması çok erken olmuş. Sizi temin ederim ki, herşey bittiğinde o makinenin ismi de sonsuza dek değişecek.

Hepimiz birbirimizi koruyabiliriz, sağlıklı ve güvenli kalın..

1 yorum:

  1. Merhabalar,

    Birçoğumuz corona virüse karşı önlem alma amaçlı evlere kapanmış durumdayız. Hem kendi sağlığımız için hem de başkalarının sağlığı için temizliğe dikkat ettiğimiz gibi insanlarla olan temasımıza da dikkat etmemiz gerekiyor. Bu zor süreci çoğunlukla evde geçirecek olanlar için faydalı olabileceğini düşündüğüm bir yazı yazmıştım ben de. İzninizle okumanız için sizinle paylaşmayı çok isterim: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/evde-yapabileceginiz-7-keyifli-aktivite/

    Bu zor günleri umuyorum çabucak atlatırız,
    sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil