Şubat 06, 2022

Barcelona - Atletico Madrid İddaa Tahmini 06.02.2022

Barcelona'da Depay, Sergi Roberto, Ansu, Umtuti, Eric Garcia, Legnlet ve Balde sakat. Yeni transferler Aubemeyang ve Adama kadrodalar. Atletico Madrid'te iki yeni oyuncu Wass ve Reinildo kadrodalar. Kondogbia, Llorente ve Griezmann sakat. 

Her iki takım da bu sezonu istediği gibi geçiremiyor. Atletico Madrid kötü bir dönem geçirdi. Süper Kupada ve Kral Kupası'nda üst üste iki yenilgi aldılar. Bu yenilgiler sırasında Atletico'yu ilk kez bu kadar kötü gördüğümü belirtmiştim. Valencia maçında ilk yarıda yedikleri iki golden sonra ise tepki veren bir Atletico izledim ki bu gayet olumluydu. O tepkiyle gelen 3-2'lik galibiyetin bu maça yansıyacağını düşünüyorum. 

Diğer yandan Barcelona'da önemli takviyeler yaptı. Ferran Torres'in ardından hücuma katılan iki isim önemli. Aubemayang ve Adama sisteme ve takıma çabuk adapte olabilecek isimler. Büyük ihtimalle bugün Adama'yı ilk 11'de görebiliriz. Dembele'nin de takımda kalmasıyla iç saha maçlarında kısır kalmayan bir Barça göreceğimizi düşünüyorum. 

İki tarafa da kazanmak adına güvenmem. Defansları sorunlu ekipler bize gollü bir maç izletebilirler. 2-2, 2-1 skorlarına yakınım. 2.5 üstü seçimini iyi oranıyla denemeye değer buluyorum. 8/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder