Nisan 30, 2023

Espanyol - Getafe İddaa Tahmini 30.04.2023

Espanyol'da stoper Montes, orta saha Exposito cezalı. Orta saha Gragera sakat. Getafe'de stoper Djene ve bek Iglesias cezalı. Arambarri sakat. 

Getafe'de teknik değişim yaşandı. Sanchez Flores gönderildi. Bordalas dün takımın başına geçti. Çok geç yapılmış br hamle oldu bana kalırsa. Yönetim de geç kalındığını bildiği için takımı tanıyan bir hocayı getirdiler. Bordalas Sanchez'den önce takımı çalıştıran menajerdi. Getafe ile önemli bir yol katetmiş ve Madrid ekibine bir oyun sistemi kazandırmıştı. İlk 11'deki 4-5 oyuncuyla da birlikte çalışmış bir menajer. Ligin geri kalan kısmında zorlanacağını düşünmüyorum. 

Espanyol'a gelirsek Luis Garcia ile beklenen hamleyi yapamadılar. Erken tahminimde kazanacaklarını düşünüyordum. Fakat Bordalas hamlesi bazı şeyleri değiştirebilir. Bordalas bu tür maçlarda daha tecrübeli bir teknik adam. Bugün sinirleri gererek Espanyol'u oynatmamaya ve oyunu soğutmaya çalışacaktır. Espanyollu oyuncuların da gergin olduğunu önceki maçlarda gözlemledim. Bugün kartını bonkör kullanan bir hakem olmayacak sahada yine de iki takımın maçı çığrından çıkarma olasılığı çok fazla. Taraf bahislerinden uzak durulmalı. 6.5 üstü kart seçimi 7/10 denenebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder