Aralık 10, 2015

Avrupa Ligi Gruplarda son maçlar

* IY beraberlik *

A.Bilbao'nun liderliği garanti. Partizan'a karşı ikili averajda üstünler. Bu maça yedek kadroları ile çıkacaklar. Bu sezon Bilbao'nun daha geniş bir kadroya sahip olduğunu bu tarz amaçsız maçlarda da oynatabileceği kaliteli yedekleri olduğunu söylüyorum. Örneğin geçen hafta kral kupası maçına da aynı kadro ile çıktılar. Deplasmandaki ilk AZ maçına da aynı kadro ile çıkmışlardı. Forvette Kike Sola, sağ açıkta genç Sabin Merino, sol açıkta Viguera, forvet arkasında Eraso.

Tabi ki as kadro kadar etkili bir hücum hattı yok. Yine de bu oyuncular birbirleriyle oynamaya alıştılar ve gol bulabilecek kapasiteye de sahipler.

Diğer yandan AZ'nin de vedası kesin ve bir amacı yok. Çok fazla dokunulması gereken bir karşılaşma değil bana göre. İlk maçta ilk yarıda Bilbao'ya geçit vermeyen Az kalecisi Coutinho yine sahada olursa ilk bölümü takımı adına tutabilir diye düşündüm. Alkmaar da rotasyona giderse, bilinmezlerle dolu bir maç olabilir. Yüksek oran deneyin, maça da çok güvenmeyin.

* No bet *

 Villarreal'de sağ bek Mario ve sol bek Jaume sakat. 

Villarreal liderlik için sahada olacak. Rotasyon olacak gibi gözükmüyor. Muhtemel 11'lerde as kadro var. Ancak takım çok yorgun. Haftasonu Rayo karşısında da yine geriden gelip maç kazanmak için çabaladılar. Forvetlerin sakat olması, Bakambu ve Soldado üzerine çok yük bindiriyor. Denis Suarez dışında onları pozisyona sokan istikrarlı bir isim daha çıkaramadılar.

Ben Villarreal'e güvenmiyorum. İlk 11 konusunda da emin değilim. O yüzden maça dokunmayacağım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder