Haziran 19, 2020

Granada - Villarreal İddaa Tahmini 19.06.2020

Granada'da Neyder, Quini, Álex Martínez, Montoro, Martínez ve Gonalons kadroda yoklar. Önemli eksikler değiller. Villarreal'de stoper Pau Torres cezalı. Diğer stoper Funes Mori'nin de sakatlığı sürüyor.

Villarreal açısından bugün tandemi kurmak sorun olacak gibi gözüküyor. Aslında sağ bek Mario Gaspar'ın stopere çekileceğini düşünüyordum. Muhtemel 11'lerde ise şu ana kadar forma şansı bulamamış kadrolara dahi girmeyen, Faslı oyuncu Sofian Chakla gözüküyor. Chakla tanınmış bir isim değil kariyeri İspanya alt liglerinde geçmiş ve 26 yaşında. Bende kendisini hiç izlemedim. Albiol ile stoperde şans bulursa eğer ilk kez izleyeceğim. Benim tercihim Albiol'un yanında Mario olurdu.

Granada'ya gelirsek son iki maçın kahramanı Carlos Fernandez dinlenebilir. Hem Betis hem Getafe karşısında arzulu bir takım izledim. Kral Kupası maçlarında olduğu gibi dikine oynayan ve ceza sahasına çabuk gelen bir takım izliyoruz. Duran toplarda da başarılılar.

Bugün Avrupa Ligi adına önemli bir kapışma olacak. Her iki tarafın da puandan vazgeçeceğini düşünmüyorum. İki takım gol atar bahsini öne koydum. 7/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder