Mayıs 09, 2021

Real Madrid - Sevilla İddaa Tahmini 09.05.2021

Real Madrid'te Ramos, Carvajal, Varane, Lucas sakat. Mendy kadroda yok. Sevilla'da Munir kadroda yer almadı. 

Sevilla geçen hafta Athletic Bilbao'ya kendi evinde mağlup olunca şampiyonluk yarışına bir anlamda havlu atmış oldu. Ben bu yarışın içinde onları görmemiştim. Bugün puan da alsalar yine de sezon sonunda 3. sırayı bile almalarını zor görüyorum. 

Real Madrid'te eksik çok. Beklerde Odriozola ve Marcelo ile oynamak zorunda kalacaklar. Forvette Valverde, Benzama ve Hazard olabilir. Barça ve Atletico'nun beraberliği sonrası Real bugün kazanırsa liderliğe yükselecek. Real Madrid her maçında güvenilecek kadar iyi bir takım olmadı bu sezon. Sakatlar nedeniyle kadro sürekli değişti. En kilit oyuncularından yoksun zamanları da fazlasıyla geçirdiler. Yine de buraya kadar ligi getirmişken ve ellerine bir fırsat geçmişken şampiyonluk şansını tepeceklerini düşünmüyorum. Lopetegui ile Sevilla'nın büyük maçlarda bazı kalıpları yıkamaması da bugün Real'in oyununda etken olacaktır. 

1-0 ya da 2-0 skorlarına yakınım. 2.5 altı bahsini öne koydum. 7/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder