Kasım 11, 2023

Osasuna - Las Palmas İddaa Tahmini 11.11.2023

Osasuna'da orta saha Brasanac sakat. Las Palmas'ta oyun kurucu Jonathan Viera kadroda yok. Ofansif oyuncu Pejino sakat. 

Las Palmas'ın hücumdaki oyunu yükselişte. Sezon başında takım oyunu konusunda başarılı olduklarını hücumda ise daha zamanları olduğunu söylüyordum. Artık skora gitmeyi başarıyorlar ama gollerin forvetler ya da kanat oyuncularından gelmemesi tahmin yapmak anlamında beni zorluyor. Genelde ceza sahası dışından orta saha oyuncuları ya da penaltılarla gol buluyorlar. Ancak bu her zaman olabilecek birşey değil. Gol atması konusunda bir takıma güvenebilmem için forvetlerinin ve ya da kanat forvetlerinin gol atıyor olması gerek. Palmas henüz bunu başaramadı bana kalırsa. 

Diğer yandan Osasuna'nın iç sahada zor bir fikstürü vardı. Girona, Atletico, Barça, Sevilla gibi takımları üst üste ağırladılar. Artık kendileri ile aynı seviyedeki takımları ağırlayacaklar. Hızlı bir maç izleyebileceğimizi düşünüyorum ama tempoya oranla beklenen goller gelmeyebilir. KG yok seçimini öne koydum. Taraf bahsi konusunda net bir fikrim yok. 6/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder