Nisan 13, 2015

13 Nisan La Liga

* 2.5 gol üstü *

Valencia'da sol bek Gaya ve sol açık Piatti sakat. Stoper Otomandi cezalı.

Levante'de sol bek/stoper Juanfran ve orta saha Diop sakatlıkları nedeniyle yoklar.

Valencia için 3 eksik de önemli eksikler. Bu maçı etkiler mi derseniz, oranlara bakınca etkilemeyecek gibi gözüküyor olsa da,  benim Valencia anlamında bazı şüphelerim var. Bugün eğer karşılarında geçen sezonlardaki gibi kapalı oynayan ve işin defans yönünü iyi beceren Levante olsaydı skor bulmakta zorlanırlardı derdim. Şanslarına Levante bu sezon farklı bir takım. Çift forvetle oynayan, beklerini oyuna katan, deplasmanda da aynı oyununu sürdüren pozisyon üretmesi de pozisyon vermesi de kolay bir takım Levante.

Bu akşam Valencia'nın galibiyeti ön planda olsa da ben gol yemelerini de beklediğim için 3 golü görebileceğimiz bir maç olarak bakıyorum. Bu oranlardan Valencia kazanır bahsini tavsiye etmem. Bunun bir derbi olduğunu da hatırlatmam gerek. Ayrıca günün en çok oynanan maçlarından biri olacağı için dikkat etmekte fayda var diye düşünüyorum.

Düzeltme: Valencia'da orta saha Enzo Perez de sakatlığı nedeniyle kadroda yok. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder