Ekim 23, 2018

Şampiyonlar Ligi 3. Hafta

Young Boys - Valencia

Valencia'da stoper Garay, yedek forvet Santa Mina, sol açıklar Chersyhev ve Guedes sakat. Young Boys'ta kaleci Van Ballmoos sakat, defanstan Camara cezalı.

Valencia'da oyunun kaderini değiştirecek iki ofansif kuvvet sahada olmayacak. Her iki oyuncuda Valencia kadrosunda sol açıkta dönüşümlü olarak forma giyen ve Valencia'nın hücumlarının kurulmasında baş aktör olan isimler. Eğer bugün iç sahada olsalardı, bu iki ismi daha fazla ararlar derdim. Şimdi 0 puanlı bir ev sahibine karşı oynayacaklar. Young Boys'un bir anlamda son şansı olacak. Bu anlamda ofansif bir oyun tercih edebilirler. Valencia ise uzun topları tercih edecektir. Şu oyunda Wass ve Gameiro'nun sahada olmasını beklerdim. Fakat muhtemel 11'lerde sol bek Gaya ile birlikte dinlendirilebilecekleri gözüküyor. Sol açıkta genç Ferran forvette ise Rodrigo'nun yanında Batshuayi'yi izleyecek gibiyiz. 2. yarıda Wass ve Gameiro'nun oyuna girmesiyle üzerine gelebilecek Young Boys'u kontralarla cezalandırabilecek bir Valencia bekliyorum.

Eksikleri kaynaklı İddaa açısından 1.80 orandan Valencia oynamak mantıklı değil. Muhtemel 11'lere göre ilk yarıda daha az pozisyonlu bir maç görebiliriz. İlk yarı için düşük güvenle beraberlik seçimi yapılabilir. 4/10. Skor konusunda net bir fikrim yok. 1-1, ya da 0-2 görebiliriz. 

Real Madrid - Viktoria Plezen

Real Madrid'te Carvajal sakat. Cabellos kadroda yok.

Ufukta EL Clasico gözükürken Real Madrid kazanarak morallenmek zorunda. Bunun için de en az 2-3 gol bularak farklı bir galibiyet almalı. Aksi durumda El Clasico'ya da kötü bir ortamda çıkacaklar. Hücumda Isco'nun önünde Benzema ve Bale çift forvetini izleyeceğiz. Orta sahada klasik üçlü Casemiro, Kross ve Modric sahada olacak. Bir ihtimal Varane'nın Levante maçındaki hatalardan sonra Nacho ile değişimi söz konusu olacaktır.

Real Madrid'e güvenmiyorum. Genelde de taraf bahislerinden kaçınıyorum. Levante karşısında 3 farka karşı gelmiştim. Çünkü Levante tanıdığım bir takımdı. Plezen için aynı şeyi söyleyemem. Skor üretemezlerse farklı yenilgi alabilirler. Bu sefer iyi ve baskılı oynayan bir Real Madrid görebiliriz. İddaa açısından maça dokunmamayı tercih ettim. Skor tahminim 3-0 ya da 3-1. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder