Ekim 30, 2022

Osasuna - Valladolid İddaa Tahmini 30.10.2022

Osasuna'da Abde ve kaleci Herrera sakat. Valladolid'te yeni bir eksik yok. 

Osasuna başarılı bir başlangıç yapmıştı. Ama normalleri bu değildi hep söylüyordum. Yavaş yavaş ivme kaybettiler ve orta sıralara doğru geldiler. 

Valladolid iç sahada aldığı 2 galibiyetle oldukça rahatladı. Getafe deplasmanıyla başlayan 5 maçlık çıkışlarında gol yollarında rahatlamaları ile 3 galibiyet aldılar. Arada Espanyol yenilgisi olsa da kötü oynayarak yenildiklerini söylemek zor. 

Valladolid'i Osasuna'ya göre biraz daha formda görüyorum. Valladolid'in bu tür deplasmanlarda sorunu gol becerisini her zaman gösteremiyor olmaları. Bugün Valladolid yenilmez bahsi de verebilirim. Fakat skor noktasında Osasuna'nın ayaklarını biraz daha bitirici bulduğum için bu bahisten kaçındım. 

İlk 45'te iki tarafın da birbirini bekleyen bir oyun oynayacağını düşünüyorum. Devrede beraberlik bahsini öne çıkardım. 6/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder