Ekim 16, 2022

Real Betis - Almeria İddaa Tahmini 16.10.2022

Real Betis'te stoper Pezzella cezalı. Fekir ve Juanmi sakat. Almeria’da Embarba cezalı. 

Almeria geçen hafta 3 gollü önemli bir galibiyet aldı. Hem gol atmaya hem de galibiyete susamışlardı. Embarba o galibiyette başroldeydi. Bugün için de önemli bir eksik olduğunu söyleyebilirim. 

Betis zorlu bir Roma maçından çıktı. Pellegrini genelde Avrupa'da belli oyuncular hariç tüm takımı rotasyona sokuyor. Bugün için yorgunluk hissedeceklerini sanmıyorum. 

Maç öncesi yazımı hazırlarken KG var ya da Almeria 2 fark yemez bahisleri arasında kalmıştım. Embarba'nın yokluğu nedeniyle Almeria'nın nasıl bir düzenle sahada olacağını çok kestiremedim. Muhtemel 11'lere göre Almeria'nın skor bulmasını değerli görüyorum. 7/10 KG var seçimini öne koydum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder