Eylül 30, 2023

Getafe - Villarreal İddaa Tahmini 30.09.2023

Getafe'de Luis Milla, Enes ve Carmano sakat. Villarreal'de Denis Suarez, Gerard, Coquelin sakat. 

Getafe iç sahada Barça, Osasuna ve Alaves'i ağırladı. Barça ile berabere kalırken diğer iki takımı yenmeyi başardı. Deplasmanlardan puan çıkarmakta zorlanıyorlar evet ama son iki deplasman maçlarında Basklı takımlara konuk oldular. Hem Sociedad hem Athletic Bilbao maçlarında skora gitmeyi ve ev sahiplerini zorlamayı başardılar. Bilbao'nun 10 kişi kalmasıyla hafta içi evlerine puanla da döndüler. Greenwood'un takıma eklenmesiyle, sol bekte Diego Rico'nun 11'e girmesiyle Latasa'nın da performansı yükseldi. Her şekilde skora gidebilen bir takım görüyorum son maçlarda. Villarreal savunmasının onları durdurması bence zor. 

Villarreal'e gelirsek Pacheta ile ilk maçlarında Almeria karşısında zar zor 2-1 kazanmışlardı. Ardından Panathinaikos maçında onlara karşı geldim. Sonra Vallecano lig maçında karşılıklı gollere oynadık. Hafta içi ise Girona karşısında bu sefer evlerinde onlara karşı geldim. Şu ana kadar Pacheta'nın takımı beni yanıltmadı. Pacheta kenarda istediği kadar atlayıp zıplayabilir ama bu takım onun boyunu biraz aşıyor. Girona karşısında tek ayakta kalan oyuncu Pedraza'ydı. Yine sol bek Pedraza'nın taşıdığı toplarla etkili olmaya çalışacaklar. 

Villarreal kalecisi Jorgensen'e de ayrı bir parantez açmak lazım. Genç kalecidir bazı hatalar yapabilir diye düşünüyordum. Fakat Girona karşısında öyle bir hata yaptı ki sanki kısa süreli hafıza kaybı yaşıyordu. Maçın 73. dakikada arkasındaki Girona'lı oyuncuyu unutarak sanki kale vuruşu yapar gibi topa gerilmesi ekran başında kahkaha attırdı bana. Daha önce böyle birşeye tanık olmamıştım. 

Bahse gelirsek yine Villarreal'e karşı geliyorum. Getafe yenilmez 7/10 önceliğim olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder