Eylül 17, 2023

Villarreal - Almeria İddaa Tahmini 17.09.2023

Villarreal'de sol bek Pedreza cezalı. Almeria'da eksik yok. 

Almeria teknik değişim konusunda sabretti ve Vicente Moreno ile devam etti. 

Villarreal ise milli arada teknik değişime gitti. Pacheta'yı getirdi. Pacheta Huesca ve Valladolid'te çalışmıştı. La Liga'da çok uzun süreler kalmadı ve hep düşme adayı takımlarla çalıştı. Huesca'da oynattığı futbolu beğeniyordum ama Valladolid'te başarılı maçlarını izleyememiştim. Villarreal'de ne yapar çok kestiremiyorum ama Setien ile çok yumuşak kalan takım savunmasını oturtmak adına daha sert bir takım göreceğimizi düşünüyorum. İlk maçtan bunun sinyallerini verecekler. Capoue ve Albiol gibi mücadeleci oyuncuları 11'de göreceğiz. 

Almeria'da 4 maçta 9 gol yiyerek başladı. Vicente'nin elinde farklı stoperler var ama sürekli hatalar yapan ve basit kartlar gören Edgar'dan vazgeçemiyor. Edgar bugün yine kart görür, gole de sebep olur. 

İki tarafın 3 puan isteği sert ve agresif bir maçı da getirecektir. Hakemi de hesaba katarak 5.5 üstü kart bahsini 8/10 öne koydum. Gazetedeki erken seçimim de 3.5 altı bahsiydi. Pacheta'nın gelişiyle kabuk değiştiren bir Villarreal göreceğiz. Bu yüzden değerli oranıyla ilk aklıma gelen 3.5 altı olmuştu. 6/10 denenebilir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder