Eylül 29, 2015

Şampiyonlar Ligi 2. Hafta Salı

* 3.5 gol altı *

Barcelona'da Rafinha, Thomas Vermaelen ve Messi sakat. Adriano ve kaleci Bravo'da yok. Jordi Alba iyileşti kadroda.

Leverkusen'de sağ bek Jedvaj, stoper Ömer Toprak ve Aranguiz sakat. Sağ bek Hilbert iyileşti ve kadroya alındı.

Maça iki farklı açıdan bakmak gerek. Birinci açı Messi'nin yokluğunda Luis Enrique Messi'nin yerine Munir'i monte edip mi maça çıkacak. Yoksa tamamen formasyonu değiştirip 4-3-1-2 ile Suarez ve Neymar'ın arkasında oyun kurucu pozisyonunda Iniesta'yı oynatıp, arkadaki üçlüyü Rakitic-Bosquets-Mascherano(Sergi Roberto) ile mi orta alanı kuracak. Benim fikrim Munir ile maça başlayacağı yönünde.

Maçın diğer açısı ise Leverkusen'in sahaya nasıl çıkacağı. Werder maçında Kampl, Hakan ve Hernandez dinlendirildi. Her üçünün de sahada olmasını bekliyorum. Hernandez'in yanında Bellerabi'yi görebiliriz. Kanatlarda da Hakan ve Kampl olabilir.

Barcelona için hep şunu diyorum, Bravo kaleye geçene kadar her maçta gol yemeleri değerli. Palmas maçında da beklediğim gibi yediler. Bugün de gol var oynayanlara itiraz etmem. Sadece Leverkusen'in deplasmanda çok da gol atabilen bir takım olduğunu düşünmüyorum. Geçen sezon gruplarda deplasmanda bir tek Zenit'e gol attılar. Monaco, Benfica, Atletico ve bu sezon ön elemede Lazio deplasmanında gol bulamadılar. Bugünkü maç Messi'nin de yokluğunda iki kadro da hücuma yönelik olmazsa biraz daha alta yönelik bir maç olacaktır. 2-0 ya da 2-1 skor aralığında bir maç izleyebiliriz.

* 2.5 gol altı  *

Valencia'da kaleci Alves, sol bek Gaya, ofansif orta saha Andre Gomes ve sol açık Bakkali yok. 

Lyon'da Fekir, Grenier, Fofana sakatlığı bulunan oyuncular.

Geçen sezon zevkle izlediğimiz Valencia, bu sezon bambaşka bir görüntü içerisinde. Oyun kurucu Parejo formda değil. Üretkenlik anlamında bir tek Feghouli'nin sağ açıktan yapacağı bindirmelerle gol arıyorlar. Solda Gaya'nın yokluğu gözle görülür bir şekilde hissediliyor.

Diğer yandan Lyon'da kadro olarak Şampiyonlar Ligi için alternatifli bir kadroya sahip değil. Monaco-Valencia maçlarında Monaco'nun gol bulacağına güvenmiştim. Bugünse Lyon skor anlamında zorlanabilecek bir görüntü veriyor bana. Beraberlik ya da Valencia galibiyeti taraf bahsi olarak düşünüebilir. Ben 0-0 ya da 0-1 skor arasında olduğum için 2.5 altı öne koydum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder