Ekim 25, 2019

Villarreal - Alaves İddaa Tahmini 25.10.2019

Villarreal'de önemli bir eksik yok. Alaves'te orta saha Pina'nın durumu net değil, oynaması beklenmiyor.

Alaves'i beğenmediğimi hep belirtiyorum. Tabi ki beğenmediğim kadroları değil, teknik direktörleri Asier Garitano ve onun oyun felsefesi. Garitano için sezon başı analizimde "tek forvetle başlar ve ilerleyen haftalarda çifte forvete mecburen dönecektir" demiştim. Aklın yolu bir, çift forvete döndü. 4-4-2 ile Mallorca ve Celta'yı içeride yendi. Deplasmanda Valencia'dan da puan koparabilirlerdi. 2-1 yenilmişlerdi. Bugün Lucas ve Joselu forveti ile Villarreal'e karşı skor üreteceklerini düşünüyorum.

Villarreal tarafına bakarsak Calleja ideal kadrosunu oturttu. Sistemini değiştirmediği gibi oyuncularla da fazla oynamıyor. Bu da stabil bir takımı ortaya çıkarıyor. Özellikle 2. yarılarda kullandığı Ontiveros ile yedekten de destekleyici patlayıcı bir güce sahipler. Villarreal kazanmaya yakın olsa da Alaves skor bularak rakibini zorlayabilir. Gazetede erken bahsimde TGS 2-3 seçimini öne koymuştum. Alaves yine çift forvetle mi çıkar, yoksa tekrar tek forvete dönüp takım frenlenir mi emin olamadığım için TGS 2-3 bahsini seçmeyi uygun bulmuştum. Muhtemel 11'lerde Joselu ve Lucas'ı gördüğüm için "Ev sahibi gol yemeden bitirir mi? Hayır" bahsini de değerlendirmenizi tavsiye ederim. 7/10

1-1 ve 2-1 skorlarına yakınım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder