Ocak 22, 2022

Atletico Madrid - Valencia İddaa Tahmini 22.01.2022

Atletico Madrid'te Griezmann, Llorente sakat. Kondogbia cezalı. Valencia’da stoper Paulista sakat. Gaya cezalı. 

İki taraf adına da ilk 11'ler çok net değil. Savic ve Gimenez'in iyileşmesiyle Atletico'nun tekrar 3'lü savunmaya dönmesi beklenebilir. Önce Süper Kupada Athletic karşısında Simeone'ye karşı gelmiştim. Ardından hafta içi yüksek orandan Real Sociedad galibiyetini tavsiye etmiştim. Her iki bahiste de başarılı olduk. Neredeyse 8 yıldır Simeone'li Atletico Madrid’i izliyorum. Hiç bu kadar kötü olduklarını hatırlamıyorum. Atletico tabi ki yenilebilir ama topa basmadan rakibe eşlik ederek mağlubiyetler almaları hazmedilir gibi değil. Bugün çok agresif bir takım sahada görebiliriz. Stresli de olabilirler. 

Diğer yandan Valencia Bordalas ile bu tarz sinir harbini seven bir takım. Atletico'nun sertliğini aynı şekilde karşılık verebilirler. Kart bahisleri olsaydı 5.5 üstü kart seçimini mutlaka tavsiye ederdim. KG var erken tahminimdi yüksek güvenli bir bahis değil, kadrolar biraz defansif olabilir çünkü 6/10. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder