Ocak 23, 2022

Real Madrid - Elche İddaa Tahmini 23.01.2022

Real Madrid'te Carvajal, Asensio, Mariano ve Vallejo sakat. Elche'de stoper Bigas ve orta saha Marcone sakat. 

İki takım perşembe günü kupada 120 dakikalık bir maç yaptılar. Uzatmalarda 2-1 kazanan Real Madrid tur atlamıştı. 90 dakika 0-0 bitse de oldukça çekişmeli bir maç izledik. Uzatmalarda atılan goller 90 dakika içinde de gelebilirdi. Net pozisyonlara giren iki ekip izlemiştim. 

Perşembe günü oynanan kapışmayı izlemeden gazete için hazırladığım tahminimde 3.5 altını işaret etmiştim. Lig maçının da çekişmeli geçebileceğini düşünüyorum. Elche'nin yeni teknik direktörü ile çıkışı önemli. Skor noktasında zorlayıcı bir takımları var. Kupada gol atamamış olsalar da en azından bir gol bularak bugün Real'i sıkıştıran bir takım görebiliriz. 2-3 gol arası bir maç düşünüyorum. 2-1 ya da 2-0 skorlarına yakınım. 3.5 altı bahsini 7/10 öne koydum. Biraz riske girmek isteyenler değerli oranıyla Elche 2 fark yemez bahsini denemeliler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder