Aralık 19, 2023

Atletico Madrid - Getafe İddaa Tahmini 19.12.2023

Atletico Madrid'te yeni bir eksik yok. Stoper Gimenez'in durumu net değil. Büyük ihtimalle kadroda olmayacak. Getafe'de Arambarri ve Enes sakatlığı süren oyuncular. 

Bordalas Sevilla maçında ilk kez çok ofansif bir Getafe takımı çıkardı. Greenwodd ve Mata kenar forvetleri olurken, ileri ikilide Latasa ve Borja Mayoral'ı izledik. Orta sahada da Luis Milla gibi ofansif bir orta saha vardı. Harika bir oyun izledim o gün. 3-0 kazandılar daha farklı da olabilirdi. Bugün için yine bu ofansif 5 oyuncu hücumda aynı anda sahada olacak mı, asıl soru bu. Muhtemel 11'lerde böyle gözükse de ben Bordalas'a fazla güvenemiyorum. Her zaman önceliği kendi takımındansa rakibi durdurmak oluyor çünkü. 

Atletico'ya gelirsek Bilbao karşısında aynı Valencia deplasmanında olduğu gibi tanınmayacak haldeydiler. Bu sezon Atletico'yu nadir bu şekilde gördük. Kendi sahalarında yine bildiğimiz hücumu kuvvetli Atletico'yu izleyeceğiz. 

İki taraf açısından da keyifli bir maç bizleri bekliyor. Eğer Getafe 4 ofansif oyuncu ve orta sahada Luis Milla ile 4-4-2'li sistemle sahada olursa yüksek orandan KG var bahsini mutlaka deneyin derim. 

Ancak bana göre Bordalas sağ bekte özellikle Lino'nun kanadında iki defansif oyuncu oynatarak önlem alabilir. Yine de oyunun devamında takımına güveneceğini ve ofansif tercihleri sahaya süreceğini düşünüyorum. 2-1, 2-2 skorlarına yakınım. Getafe 2 fark yemez ve KG var arasında bir tercih yapılmalı. İkisi de 7/10 oynanabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder