Aralık 19, 2023

Granada - Sevilla İddaa Tahmini 19.12.2023

Granada'da kaleci Raul ve stoper Vallejo sakat. Sevilla'da kaleci Nyland, Navas, Bade, Acuna, Nianzou, Fernando, Jordan, Lamela, Lukebakio, forvet Mariano sakat. Stoper Rakitic cezalı. 

Sevilla'nın eksiklerini yazarken kurduğum uzun cümleden yine La Liga'da oynayacak bir 11 kurabileceğimizi farkettim. Fena da bir 11 olmazdı. Haliyle bu kadar eksik varken yedek oyuncular genç isimlerden kurulacak. Forvette Nesyri ve Ocampos bekleniyor. Soumare ve Oliver Torres orta alanda oynayabilirler. Menajer Diego Alonso'yu kovdular. Alonso'yu bir iki maç gördükten sonra çok hatalı bir tercih olduğunu her maçta söylemeye çalıştım. Ezik bir Sevilla izliyordum maçlarda. Pazartesi gün Quique Sanchez Flores ile anlaştılar. Flores bu maçta takımın başında. 1 günde sihirli değnek değdirmesini bekleyemeyiz. Zaten antreman bile yaptırmamış olabilir takıma. Ama en azından yeni bir hava getirecektir. Flores'i daha çok Espanyol, Watford, Getafe gibi düşük bütçeli takımlarda iyi bir iş çıkaran bir menajer olarak söyleyebilirim. Fakat Sevilla gibi yüksek bütçeyi, kaliteli oyuncuları nasıl idare edecek, biraz tereddütlüyüm. Tabi bu tereddütüm bu sene için değil. Çünkü bu sene Sevilla yine düşme hattından kurtulmaya çalışacak gibi gözüküyor. 

Granada ise Medina ile 3 maçını alt skorlarla tamamladı. Daha dengeli bir takım olduklarını söylebilirim. En azından maçlardan kopmamayı başarıyorlar. 

Endülüs bölgesinden iki ekibin birbirini tartacağı bir maç izleyeceğiz. Oyun kolay açılmaz. 2.5 altı bahsini öne koydum. 7/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder