Aralık 03, 2023

Barcelona - Atletico Madrid İddaa Tahmini 03.12.2023

Barcelona'da Stegen ve Gavi sakat. Atletico'da Lemar ve Barrios sakat. 

Stegen'in durumu maç saatinde belli olacak ama ben oynayacağını pek düşünmüyorum. Dün Girona ve Real Madrid kazanmışken puan farkının açılmaması iki taraf için de önemli. Ancak Atletico'nun bir maçının eksik olduğunu belirtmem gerek. 

Porto maçnı yazarken kaleci Pena'nın sıradan bir kaleci olduğunu ve maç eksiğinin göze çarptığını belirtmiştim. Porto karşısında kurtarışlarıyla takımı ayakta tutan Pena oldu. Xavi sol bekte Cancelo'yu kullanırken Felix'i o tarafta alışkın olduğu bir oyuncuyla birlikte oynatmak istiyor gibi. Cancelo'nun ceza sahasına girişlerinin Felix'i biraz daha öne ittiğini söyleyebiliriz. Benim tanıdığım Simeone bu kısma mutlaka bir önlem düşünmüştür. Bugün Barça büyük ihtimalle hücumlarını daha çok bu taraftan gerçekleştirecek. Sağ bekte de mecbur Araujo oynayacak. Uruguaylı oyuncu bu durumdan pek memnun gözükmüyor. Vinicius'a karşı El Clasico'da başarılı bir Araujo izlemiştik. Bu sefer Lino ile başa çıkmaya çalışacak. 

Atletico tarafına gelirsek evet kazanmak önemli ama stratejileri mutlaka oyunu dengede götürmek olur. Özellikle orta alanda Saul, Koke ve De Paul ile Barcelona'nın pas bağlantılarını kesmeye odaklanacaklar. 

İlk bakışta gollü bir maç beklesek de bu tür maçlarda stratejiler daha ön planda oluyor. Ligin boyu kısalmış olsa ve sezon bitimene 1-2 ay kalsa belki gollü bir maç izlerdik. Ama bu dönemde ben ilk gol atılana kadar risk alınacağını düşünmüyorum. 1-0 ya da 1-1 skorlarına yakınım. 2.5 altı seçimini öne koydum. 7/10 Eğer kart bahisleri açılmış olsaydı 5.5 üstü kart ilk tercihim olurdu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder