Aralık 09, 2023

Real Betis - Real Madrid İddaa Tahmini 09.12.2023

Real Betis'te kaleci Bravo, Sabaly, Bartra, Fekir ve Carvalho sakat. Bellerin cezalı. En önemli ve yeni eksik orta saha Guido Rodriguez. Real Madrid'te Carvajal, Militao, Arda, Courtois, Camavinga, Vinicius, Tchouameni sakat. 

Betis'te sağ bekte Aitor Fernandez'i izleyeceğiz. Guido Rodriguez'in yerine Guardado ile orta sahada oynayacaklar. Betis'i savunma olarak sezon başında iyi görmüyordum. Fakat son maçlarda özellikle Chadli'nin stoperde yer almasıyla farklı bir Betis var. Genç Faslı oyuncunun yükselişini önemli buluyorum. Sağ bekte Aitor da Bellerin'i aratmayacaktır. Daha önce de Real Madrid maçlarında oynayan bir Aitor izlemiştik. Diğer yandan Marc Roca'nın orta sahadaki varlığı ve kesiciliği Isco'yu rahatlatan bir yapıda. Isco'nun perfromansının sezon başından beri bu kadar iyi olmasında Roca'nın varlığını da yadsıyamayız. 

Real Madrid'e gelirsek, Modric sağ kanat gibi oynayabilir. Lucas ve Mendy beklerde yer alacak. Brahim ile Rodrygo'yu forvette göreceğiz. Şu ana kadar Vinicius'u aramayan bir takım vardı. Ama orta saha anlamında zayıf takımlarla oynadılar. Bugün biraz daha sıkışan bir oyun göreceğimizi düşünüyorum. 

Son 2 sezonda Ancelotti ve Pellegrini kapışmalarında ne kadar ofansif kadrolar da görsek gol konusunda sıkıntılar yaşandı. Bugün de toplam gol bahislerinde bence dikkatli olun. Ben de skor tahmini vermekte aslında zorlandım. Real Madrid 1.5 altı gol atar seçimini iyi oranıyla 7/10 denerim. 0-1, 1-1 skoru içimden geçiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder