Ocak 09, 2016

La Liga 19. Hafta Cumartesi

* No bet *

Barcelona-Granada

Barcelona'da Bartra ve Mascherano kadroya alınmadılar. Rafinha sakat.

Iniesta ve Sergio Bosquets dinlenebilir. Orta alanda Sergi Roberto, Arda ve Rakitic'i görebiliriz.

Erken tahminim Barça'nın 3 farkı yakalayabileceği yönündeydi. Fakat Espanyol maçının gerilimli geçmesi bu maça yansıyabilir. Tehditler, ırkçı söylemler, maç içinde yapılan futbol dışı hareketler iki ezeli rakibi de germiş durumda. Madrid medyası da yangına körükle gidip ortamı daha da fazla germeye çalışıyor. Barcelona'lı oyuncuların da Espanyol maçının psikolojisinden hala çıkabildiğini düşünmüyorum. Granada karşısına da 17 saat diliminde günün en erken maçı olarak başlamaları da dezavantaj. Espanyol maçının bu maçla ne alakası var, adamlar çıkıp topunu oynar da diyebilirsiniz ama ben özellikle ilk yarıda konsantrasyon sorunu yaşayabileceklerini düşünmekteyim. 

Maça dokunmuyorum. Hafta içi Espanyol rövanş maçı oynanıp da tur geçilmeden Barcelona lige kolay odaklanamaz. Bugünlük Barça pas.


* Deportivo 2'den fazla farkla yenilmez *

Real Madrid'te önemli bir eksik yok. Kovacic cezalı.

Deportivo'da forvet Jonathan, sağ açık Miguel Cardaso kadro dışında kaldılar. Borges'in sakatlığı sürüyor.

Real Madrid'te Ancelotti zamanında yardımcı teknik adam olan Zidane görevin başına geldi. Çok zorluk çekeceğini sanmıyorum. Futbolcularla da iletişimi iyi gözüküyor. Benitez zamanının istikrarsız takımındansa daha iyi bir Real izleme umudum var.

Diğer yandan Deportivo skor bulmak konusunda zorluk yaşamayan bir ekip. Ligin üst sırasındaki bütün takımlara karşı gol buldular. Bugün de gol atma ihtimallerini yüksek görüyorum. İddaa'da gol oynama şansımız olsaydı. Gol var ve 3.5 üstü tahminleri maç için ideal olurdu.

3-1, 3-2 gibi skorları olası gördüğüm bir karşılaşma. 


* Getafe-R.Betis *

" TGS 2-3 "

Getafe'de önemli bir eksik yok. 

Betis'te stoper Westermann'ın sakatlığı sürüyor. İyi haber diğer stoper Bruno iyileşti, 11'de olacak. Kanat oyuncusu Vadillo sakat başka önemli bir eksik yok. 

Betis'in artık tepki vermesi gereken bir maç bana kalırsa. Mutlaka gol bulmalı ve puan almalılar. Getafe iç sahada başarılı bir takım. Geçen hafta pazartesi maçında 2. yarıdaki oyunları çok iyiydi. Ama Gijon'un son devrelerdeki düşüşü de bunda etkendi. Deplasmanda alınan 3 puan, evlerindeki muhtemel bir puan kaybını da tolere edebilir aslında. Bu anlamda 1-1 beraberlik skoruna yakın bir maç bekliyorum. İki takım da mutlu olabilir. 


* Sevilla-Athletic Bilbao *

* Gol var *

Sevilla'da Immobile kadro dışında. Stoper Adil Rami cezalı. Diğer stoper Andreolli sakat. 

Bilbao'da Ibai Gomez ve Elustonda sakat. Bek Boveda yedek forvetler Kike Sola ve Viguera kadro dışındalar. 

Çekişmeli ve dengeli bir maç izleyeceğiz. Sevilla içerde aldığı 3 puanlarla ligin üst sıralarına tutunabiliyor. Çünkü deplasmanda puan almakta zorlanıyorlar. Bugün Bilbao'ya karşı gelmem, yenilseler bile 1'den fazla farkla yenilmeyeceklerdir. 1-1 ya da 2-1 skorları arasında bir maç bekliyorum. 


 Levante-Rayo Vallecano

 Sürpriz kuponlara Vallecano kazanır bahsini öneririm. 4/10

Orta saha Jose Mari ve forvet Victor sakat. 

Vallecano'da stoper Llorente cezalı. Ebert ve Rat sakat.  

Erken tahminlerimi yazarken beni en zorlayan maçlardan biriydi. Taraf bahsi olarak 3 sonuca da açık bir maç. Biraz daha iyi oynayan tarafın Vallecano olduğunu düşünmekteyim. Muhtemel 11'de Levante'nin en iyi oyuncuları orta sahada Camarasa, forvette Deyverson'u yedeklerde gördüğüm için deplasman ekibine yöneldim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder