Eylül 14, 2019

Real Sociedad - Atletico Madrid İddaa Tahmini 14.09.2019

Real Sociedad'ta kaptan Illaramendi dışında önemli bir eksik yok. Atletico'da Thomas ve Morata sakat.

Atletico ilk haftalarda önemli eşikleri başarıyla geçti. Her sezon galibiyet çıkarmakta zorlandığı Leganes'i yenerken, son yıllarda hep gol yediği ve maçları çeviremediği Eibar'a karşı 2-0 geriden gelerek 3 gol buldu ve kayıpsız bir şekilde ilk haftaları tamamladı. Sezon öncesi analizimde şampiyonluklarını beklediğimi söylemiştim. Ancak bu başlangıç bile benim tahminlerimin biraz üstünde oldu. Bugün de 3 puan çıkarmaları halinde ciddi ciddi şampiyonluğa giden bir takım göreceğiz. Imanol Garcia'nın Sociedad'ı Atletico'yu San Sebastian'da 3-0 yenmişti. Atletico ve Simeone'nin aldığı ağır yenilgilerden biriydi. Bu anlamda Real Sociedad'ın Atletico için zorlayıcı bir takım olacağını söyleyebilirim. Bugün taraf bahsine girmeyi doğru bulmuyorum. İki taraftan birinin kazanacağı bir karşılaşma olacak. Beraberliği düşük ihtimal olarak görüyorum.

TGS 2-3 bahsini öne koydum. 7/10 Aralarındaki son 11 maçın 10'unda 2-3 arası skorlar şekillenmiş. İki taraf adına da 2-0 skoru denenebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder