Nisan 27, 2021

Real Madrid - Chelsea İddaa Tahmini 27.04.2021

Real Madrid'te Ramos, Mendy, Valverde, Lucas kadroda yok. Chelsea'de Kovacic sakat. 

Real Madrid'te Kross'un iyileşmiş olması bir artı. Herhangi bir etkisini göremesek de Hazard da kadroda. Zidane Cadiz sınavında 3'lü savunmayı denemişti. Real Betis karşısında 4'lü düzenleri ile çıksalarda maçın son 20 dakikasında Marcelo'nun oyuna girişiyle 3-4-3 denemesi yaptılar. Bugün için Real Madrid açısından tek soru da bu aslında. 3'lü bir savunma mı göreceğiz, yoksa 4-4-2 ile sol bekte Nacho'lu bir düzenle mi sahada olacaklar. Ben Zidane'nın Marcelo'ya 90 dakika güvenebileceğini çok sanmıyorum. Marcelo fiziksel olarak takımın çok gerisinde. Bu yüzden 4-4-2'yi tercih edebileceğini, Nacho'nun sol bekte olmasını Real adına daha güvenli buluyorum. 

Chelsea tarafına gelirsek forvette Ziyech, Werner ve Mount üçlüsünü izleyebiliriz. Tuchel'in ekibi Şampiyonlar Ligi'nin gizli favorilerinden biri bana kalırsa. Oyunu kilitleme konusunda üst düzey bir performansları var. Ziyech ve Werner'in bitiricilikleri zaman zaman soru işareti olabiliyor. Bu noktada kısa süreler alsa da Giroud'un tecrübesi de takıma katkı sağlıyor. 

Real Madrid lehine bir bahis almam. Chelsea'nın skor bularak evine dönebileceğini düşünüyorum. 0-1, 0-0 skorlarına yakınım. 2.5 altı bahsini öne koydum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder