Nisan 15, 2021

Villarreal - Dinamo Zagreb İddaa Tahmini 15.04.2021

Villarreal'de önemli bir eksik yok. Zagreb'te forvet Gavranovic yok. Forvet Petkovic'in durumu net değil. 

İlk maçtan beklentim karşılıklı goller yönündeydi. Villa penaltıyla öne geçip 1-0 avantajını korudu. Maç içinde iki kalecinin de önemli kurtarışlarını izledim. Zagreb hem ilk yarıda hem de 2. yarının başlarında pozisyon üretmeyi başardı. 2 forvetinin sakat olması onları zorladı diyebiliriz. Bugün de Petkovic'in durumu net değil. Maça yetişebilirse tur için bir şansları olacağını düşünüyorum. Bu anlamda kadroları beklemek gerek. 

Villarreal tarafına gelirsek hafta sonu lig maçında Emery kritik oyuncularını dinlendirdi. Bugün diri ve turu isteyen bir Villa göreceğiz. Emery'nin oyun yapısında deplasmanda alınan avantajın üzerine yatmak yoktur. Gol atmak ve kazanmak için son dakikaya kadar bastıran bir takım göreceğimizi düşünüyorum. 2-0, 2-1 skorlarına yakınım. TGS 2-3 bahsini öne koydum. 6/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder